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30/10/2024 07:10:13 www.culleredo.es :: Inicio:: Verificación de documentos:: Detalle publicación :: Información do procedemento

Concello de Culleredo



Solicitude de atestados



Nivel de modernización 1. InformaciónNivel de modernización 2. Descarga de formularios

Nivel de modernización 2. Descarga de formularios

Información
Descrición A través deste procedemento as persoas interesadas poderán solicitar a emisión do permiso de ocupación de vía pública necesaria para a instalación dun posto de venda ambulante no mercado mensual do segundo domingo en Vilaboa ou do cuarto xoves no Burgo ou de ambos os mercados.
Forma de inicio Instancia de parte.
Quen o pode solicitar? Tanto persoas físicas como persoas xurídicas.
Prazo de presentación En calquera momento ao longo do ano.
Qué documentación debo achegar ? - Copia do DNI. No caso de que o solicitante sexa extranxeiro deberá acompañar fotocopia do NIE en vigor. No caso de que sexa persoa xurídica, aportarase copia do CIF.
- No caso de que o solicitante sexa estranxeiro pertencente a país non comunitario; permisos de residencia e traballo, segundo a normativa específica vixente, ou tarxeta de residencia, no caso de que proceda de país comunitario.
- Unha fotografía actual do solicitante (tamaño carné).
- Copia da alta no IAE que corresponda a actividade para a que solicita autorización.
- Copia da alta e do último recibo da seguridade social. Se é empregado copia do último TC2. Os/as socios/as das cooperativas de traballo social de venda ambulante desde o ano 2010 están encadrados no Réxime Especial de Traballadores Autónomos obrigatoriamente.
- Copia da póliza de responsabilidade civil, subscrita e en vigor polo período que se solicita a autorización de venda ambulante no Concello de Culleredo e o xustificante de pago.
- Se a autorización afecta á venda de produtos alimentarios, deberá achegar fotocopia do documento acreditativo de ter recibido formación en materia de manipulación de alimentos.
- Pago de taxas municipais polo exercicio de venda no dominio público municipal, correspondente ó exercicio polo que se solicita a autorización.
- Documentación recollida nos puntos 1, 2 e 3 das persoas autorizadas.
Como solicitalo? O rexistro municipal do Concello de Culleredo.
O rexistro telemático do Concello de Culleredo, na dirección web https://sedeelectronica.culleredo.es mediante a instancia que atopará no Catálogo de servizos e solicitudes. Para esta forma de presentación, necesita identificarse con certificado dixital.
En calquera rexistro administrativo integrado no SIR (Sistema de Interconexión de Rexistros).
Tributos Ordenanza Fiscal Nº20 Taxa por utilización privativa ou aproveitamento especial do dominio público local.
Órgano que o resolverá? Área de Dinamización social.
Órgano que o resolverá? Área de Dinamización social.
Prazo de tramitación Dous meses.
Que efectos ten o silencio administrativo? Negativo.
Recursos posibles Recurso de reposición no prazo dun mes dende a notificación da resolución.
Contencioso-administrativo ante o Xulgado do Contencioso no prazo de 2 meses.
Cualquera outro que se considere procedente.

Documentación para achegar
Tipo Presentación
Solicitud: Instancia de solicitude telemática Obrigatorio Telemática
Copia del DNI/NIE/CIF: No caso de que o solicitante sexa extranxeiro deberá acompañar fotocopia do NIE en vigor. No caso de que sexa persoa xurídica, aportarase copia do CIF. Obrigatorio Ambas
Permiso de residencia: En caso de que el solicitante sea extranjero perteneciente a país no comunitario; permisos de residencia y trabajo, según la normativa específica vigente, o tarjeta de residencia, en caso de que proceda de país comunitario. Opcional Ambas
Fotografía del solicitante: Unha fotografía actual do solicitante (tamaño carné). Obrigatorio Ambas
Copia IAE: Copia da alta no IAE que corresponda a actividade para a que solicita autorización. Obrigatorio Ambas
Copia alta y último recibo Seguridad Social: Copia da alta e do último recibo da seguridade social. Se é empregado copia do último TC2. Os/as socios/as das cooperativas de traballo social de venda ambulante desde o ano 2010 están encadrados no Réxime Especial de Traballadores Autónomos obrigatoriamente. Obrigatorio Ambas
Póliza de responsabilidad civil: Copia da póliza de responsabilidade civil, subscrita e en vigor polo período que se solicita a autorización de venda ambulante no Concello de Culleredo e o xustificante de pago. Obrigatorio Ambas
Carnet de manipulador de alimentos: Se a autorización afecta á venda de produtos alimentarios, deberá achegar fotocopia do documento acreditativo de ter recibido formación en materia de manipulación de alimentos. Opcional Ambas
Justificante del pago de las tasas: Pago de taxas municipais polo exercicio de venda no dominio público municipal, correspondente ó exercicio polo que se solicita a autorización Obrigatorio Ambas
Documentación recogida en los puntos 1, 2 y 3 de las personas autorizadas: Documentación recollida nos puntos 1, 2 e 3 das persoas autorizadas. Opcional Ambas

Normativa
L 39/2015 Lei 39/2015, de 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas
Lei 39/2015
L 3/2018 Lei Orgánica 3/2018, do 5 de decembro, de Protección de Datos Persoais e garantía dos dereitos dixitais
Lei 3/2018
OF 20 Ordenanza fiscal nº 20 - Tasa por utilización privativa o aprovechamiento especial dominio público local
OF 20

Lenda
Tipo Obrigatorio Obrigatorio Opcional Opcional
Presentación Ambas Ambas Presencial Presencial Telemática Telemática