Usuario anónimo
Conectar
30/10/2024 07:10:46 www.culleredo.es :: Inicio:: Verificación de documentos:: Detalle publicación :: Información do procedemento

Concello de Culleredo



Declaración responsable para realización de festa ou verbena popular



Nivel de modernización 1. InformaciónNivel de modernización 2. Descarga de formulariosNivel de modernización 3. Iniciación electrónica

Nivel de modernización 3. Iniciación electrónica

Información
Descrición A comunicación previa de actividade presentada, cumprindo todos os requisitos, habilita ao solicitante para o inicio da actividade ou apertura do establecemento e faculta á administración para verificar a conformidade dos datos.
Forma de inicio Instancia de parte.
Quen o pode solicitar? Calquera persoa física ou xurídica.
Qué documentación debo achegar ? 1. Se no local realizáronse obras de adaptación previas ao desenvolvemento da actividade (con licenza ou comunicación previa):
    - 1a. Certificación de fin de obra das obras e das instalacións, asinada polo/a técnico/a director/a de as obras.
    - 1b. Se o titular de actividade é distinto ao solicitante da obra: Documento acreditativo da dispoñibilidade do local (contrato de arrendamento ou escritura de compra, etc.).
2. Se non son precisas obras de acondicionamento para o desenvolvemento da actividade:
    - 2a. Documento acreditativo da dispoñibilidade do local (contrato de arrendamento ou escritura de compra, etc.).
   - 2b. Proxecto técnico de actividade, asinado por técnico competente acreditativo de que o local é apto para o novo uso, conforme á normativa aplicable en función do uso e con especial referencia ao cumprimento das condicións de estabilidade, illamento térmico e acústico, accesibilidade e seguridade contra incendios precisas para o uso pretendido. Deberá incluír planos de situación e localización e planos acoutados de planta, alzado e sección, indicando o uso das diferentes dependencias, a maquinaria e as instalacións (electricidade, protección contra incendios, ventilación, ...) así como memoria descritiva das características da actividade.
    - 2c. Copia das autorizacións e informes sectoriais que sexan preceptivos, xunto coa manifestación expresa de que conta con todos os necesarios para o inicio da actividade.
    - 2d. Reportaxe fotográfica, incluídas fotografías da totalidade de fachada e do interior do local subscrita pola persoa solicitante e polo/a técnico/a redactor/a de o proxecto.
   - 2e. Declaración responsable (ou certificado colexial) de técnico competente no que figuren os seus datos persoais e profesionais de maneira que permita a súa identificación e na que se acredite que non está inhabilitado ou incurso en causa de incompatibilidade.
    - 2f. No caso de edificacións en situación de fóra de ordenación, no seu caso, renuncia do propietario do inmoble ao incremento do valor en caso de expropiación.
SE A ACTIVIDADE ESTÁ SUXEITA A PROCEDEMENTO PREVIO DE AVALIACIÓN DE INCIDENCIA AMBIENTAL
    - 2g. Declaración de incidencia ambiental.
    - 2h. Copia do proxecto de obra ou actividade asinado por técnico/a competente.
    - 2i. Certificado do técnico/a ou dos técnicos/as que autoricen o proxecto de que este cumpre coa normativa técnica de aplicación.
3. En ambos os casos ademais deberán achegar:
    a. Datos identificativos do solicitante:
    1. Persoas físicas: DNI (ou documento que faga as súas veces). Os que comparezan ou asinen en representación doutro, acompañarán ademais un documento que acredite debidamente dita representación (autorización expresa, poder notarial ou declaración responsable).
    2. Persoas xurídicas: DNI do representante e documentación acreditativa da representación e Escritura ou documento de constitución e/ou Estatutos ou o acto fundacional, nos que consten as normas polas que se regula a súa actividade, debidamente rexistrados, no seu caso, no Rexistro público que corresponda, segundo o tipo de persoa xurídica de que se trate.
     b. Documento de autoliquidación da taxa correspondente.
     c. Informe acústico. Art. 11 Decreto 106/2015, do 9 de xullo, sobre contaminación acústica de Galicia ou declaración nivel sonoro < 75 db. (ou < 70 db para uso sanitario, docente e cultural).
SE A ACTIVIDADE É HOSTALERÍA, ESPECTÁCULOS PÚBLICOS E RECREATIVOS
    d. Copia da póliza de seguro de responsabilidade civil.
    e. Copia do xustificante de pago.
Como solicitalo? As persoas físicas poderán presentar as ofertas no Rexistro Municipal do Concello, en calquera dos rexistros públicos previstos na Lei do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas e tamén de maneira telemática na sede electrónica do Concello de Culleredo.
As persoas xurídicas poderán presentar as ofertas en calquera dos rexistros públicos telemáticos previstos na Lei do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas e na sede electrónica do Concello de Culleredo.
Tributos Ordenanza fiscal 17.
Órgano que o tramitará? Área de Urbanismo
Área de Medio ambiente, obras e servizos.
Órgano que o resolverá? Concelleira delegada de urbanismo
Concelleiro delegado de medio ambiente, servizos e obras.
Que efectos ten o silencio administrativo? Art. 12 do Decreto 144/2016, do 22 de setembro, polo que se aproba o Regulamento único de regulación integrada de actividades económicas e apertura de establecementos.

Documentación para achegar
Tipo Presentación
Instancia de solicitude: Instancia de solicitude debidamente cumprimentada. Obrigatorio Telemática
Certificación de fin de obra das obras e das instalacións: Certificación de fin de obra das obras e das instalacións, asinada polo/a técnico/a director/a de as obras. Opcional Ambas
Documento acreditativo da dispoñibilidade do local: Documento acreditativo da dispoñibilidade do local (contrato de arrendamento ou escritura de compra, etc.). Opcional Ambas
Proxecto técnico de actividade: Proxecto técnico de actividade, asinado por técnico competente acreditativo de que o local é apto para o novo uso, conforme á normativa aplicable en función do uso e con especial referencia ao cumprimento das condicións de estabilidade, illamento térmico e acústico, accesibilidade e seguridade contra incendios precisas para o uso pretendido. Deberá incluír planos de situación e localización e planos acoutados de planta, alzado e sección, indicando o uso das diferentes dependencias, a maquinaria e as instalacións (electricidade, protección contra incendios, ventilación, ...) así como memoria descritiva das características da actividade. Opcional Ambas
Copia das autorizacións e informes sectoriais que sexan preceptivos: Copia das autorizacións e informes sectoriais que sexan preceptivos, xunto coa manifestación expresa de que conta con todos os necesarios para o inicio da actividade. Opcional Ambas
Reportaxe fotográfica: Reportaxe fotográfica, incluídas fotografías da totalidade de fachada e do interior do local subscrita pola persoa solicitante e polo/a técnico/a redactor/a de o proxecto. Opcional Ambas
Declaración responsable (ou certificado colexial) de técnico competente: Declaración responsable (ou certificado colexial) de técnico competente no que figuren os seus datos persoais e profesionais de maneira que permita a súa identificación e na que se acredite que non está inhabilitado ou incurso en causa de incompatibilidade. Opcional Ambas
Renuncia do propietario do inmoble ao incremento do valor en caso de expropiación: No caso de edificacións en situación de fóra de ordenación, no seu caso, renuncia do propietario do inmoble ao incremento do valor en caso de expropiación. Opcional Ambas
Declaración de incidencia ambiental: Declaración de incidencia ambiental. Opcional Ambas
Copia do proxecto de obra ou actividade asinado: Copia do proxecto de obra ou actividade asinado por técnico/a competente. Opcional Ambas
Certificado do técnico/a ou dos técnicos/as que autoricen o proxecto de que este cumpre coa normativa técnica de aplicación: Certificado do técnico/a ou dos técnicos/as que autoricen o proxecto de que este cumpre coa normativa técnica de aplicación. Opcional Ambas
Documentos identificativos: Persoas físicas: DNI (ou documento que faga as súas veces). Os que comparezan ou asinen en representación doutro, acompañarán ademais un documento que acredite debidamente dita representación (autorización expresa, poder notarial ou declaración responsable). 2. Persoas xurídicas: DNI do representante e documentación acreditativa da representación e Escritura ou documento de constitución e/ou Estatutos ou o acto fundacional, nos que consten as normas polas que se regula a súa actividade, debidamente rexistrados, no seu caso, no Rexistro público que corresponda, segundo o tipo de persoa xurídica de que se trate. Obrigatorio Ambas
Documento de autoliquidación da taxa correspondente: Documento de autoliquidación da taxa correspondente. Obrigatorio Ambas
Informe acústico: Informe acústico. Art. 11 Decreto 106/2015, de 9 de xullo, sobre contaminación acústica de Galicia ou declaración nivel sonoro < 75 db. (o < 70 db para uso sanitario, docente e cultural). Obrigatorio Ambas
Copia da póliza de seguro de responsabilidade civil: Copia da póliza de seguro de responsabilidade civil. Opcional Ambas
Copia do xustificante de pago: Copia do xustificante de pago. Opcional Ambas
Modelo URB-008: Modelo URB-008 debidamente cumprimentado. Obrigatorio Ambas

Normativa
PGOU Normativa do planeamento urbanístico vixente
SIOTUGA (buscar Culleredo)
L 3/2018 Lei Orgánica 3/2018, do 5 de decembro, de Protección de Datos Persoais e garantía dos dereitos dixitais
Lei 3/2018
L 2/2016 Lei 2/2016, de 10 de febreiro, do solo de Galicia
Lei 2/2016
L 9/2013 Lei 9/2013, do 19 de decembro, do emprendemento e da competitividade económica de Galicia
Lei 9/2013
RDL 7/2015 Real Decreto Lexislativo 7/2015, de 30 de outubro, polo que se aproba o texto refundido da Lei do Solo e Rehabilitación Urbana.
RDL 7/2015
L 10/2017 Lei 10/2017, de 27 de decembro, de espectáculos públicos e actividades recreativas de Galicia.
L 10/2017
D 144/2016 DECRETO 144/2016, de 22 de setembro, polo que se aproba o Regulamento único de regulación integrada de actividades económicas e apertura de establecementos.
D 144/2016
L 39/2015 Lei 39/2015, de 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas
Lei 39/2015
L 3/2018 Lei Orgánica 3/2018, do 5 de decembro, de Protección de Datos Persoais e garantía dos dereitos dixitais
Lei 3/2018
R (UE) 2016/679 Regulamento (UE) 2016/679 do Parlamento europeo e do Consello do 27 de abril de 2016 relativo á protección das persoas físicas no que respecta ao tratamento de datos persoais e á libre circulación destes datos e polo que se derroga a Directiva 95/46/CE (Regulamento xeral de protección de datos)
Regulamento (UE) 2016/679

Tramitación presencial
[ServletException in:tramites_info.jsp] javax.servlet.jsp.JspException: No valid collection specified for size tag'